dåligt dåligt, jag vet

Hej och förlåt till "alla" er som faktiskt checkar min blogg lite då och då, dålig uppdatering jag vet, men jag har helt enkelt inte haft tid! Sen sitter jag inte så mycket vid datorn längre för nöjets skull utan nu är det nästa bara pga skolarbetet. Har försökt några gånger att skriva från telefonen nu när jag är så modern och allt men det verkar inte funka. jag kan skriva rubriken men själva inlägget vill inte riktigt bli skrivet. Därför har jag nog glömt bort det här med bloggskrivandet. Nåja. Här är jag i alla fall men inte så pigg och kry som jag var sist, har nämligen råkat ut för ännu en hemsk förkylning! Jag slipper febern den här gången men tro inte attd et bara är en vanlig förkylning, nej, febern har ersatts av konstant hostande! Vet inte riktigt vilket jag föredrar faktiskt men nu håller jag på att bli bättre. Jag har varit sjuk i lite mer än en vecka nu så tycker att det borde försvinna snart. Jag var sjuk under påsk också, men det stoppade inte mig för att ha en rolig påsk i Bankeryd! Ångrar det nu haha. Vi hade riktigt kul; dansade, flamsade runt, blev lite tröstande, gjorde lite tillbakablickar och skrattade hysteriskt! ja det var en bra kväll trots att min röst skrämde alla jag pratade med haha. Jag var riktigt hest, målbrottshes vilka många hade roligt åt. Man får ju bjuda på sig själv!
Det var fredagen, på lördagen kom några från festen tillbaka och grillade med oss som hade sovit över hos Jocke. Riktigt skönt att slappna av och bara sitta och tjöta med alla, riktigt trevligt! Framåt kväll drog folk sig hemåt och kvar va jag, Jocke, Simon och Julia. Vi bestämde oss för att spela spel; Så det kan låta. Tjejerna mot killarna. Såklart fuskade killarna och vann. Det var en riktigt kul kväll i alla fall!

Hade allt som allt ett bra lov med fina vänner, tack för det! ♥
 Min fest i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0