Dålig uppdatering!

Jag lever så ni behöver inte oroa er! Jag har bara inte haft så mycket tid till dator de senaste dagarna. I fredags träffade jag Becca och hade en klag&tjockis kväll, i lördags hade jag högskoleprovet och direkt efter jobbade jag och kom hem vid halv 3 och igår åkte jag hem till jocke och umgicks med hans familj. Haft fullt upp som sagt! Så nu vet ni lite vad jag har haft för mig. Den här senaste veckan har varit helt åt helvete. Massa drama, bakis illamående och allmänt stressande. Det värsta har varit dramat. Det har hänt så mycket dåliga saker (kommer dock inte nämna vad). För min del har jag löst min lilla kris. Så glad att jag har världens underbaraste pojkvän <3 Hoppas att saker löser sig. I helgen åker jag och Madde upp till pappa och förhoppningsvis får vi sällskap av Jocke. Framför mig har jag en stressig vecka med prov så ska nu sitta och lyssna när Yngwe och dom pratar matte. Så kul *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0