Anmäld

Nu har jag äntligen snmält mig till några kurser till hösten! Känns himla vuxet måste jag säga haha. Skönt att det är gjort nu i alla fall så man har något att göra i höst, förutom jobb då.

Orkar inte skriva så ycket för huvudet mitt är lite tungt så tänkte gå och lägga mig tidigt men en snabb överblick över helgen ska ni få! Imorgon är dagen fullspäckad med födelsedagsshopping, filmeftermiddag med några från klassen och sen får jag fin besök hem till mig i form av Jessi och Nina. Ska bli en tjejkväll med kycklingwraps, tjöt och film, underbart! Kommer bli en awesome fredag.
På lördag är det festa som gäller! Det är sommartema på Ztyle inne i stan så det är klart man ska dit med alla goa människor. Söndagen blir en bakisdag men även en födelsedag för min mamma fyller år då!
Sen är det ju påsklov fr o m imorgon också så glöm inte det folk! (inte för att jag tror elever någonsin glömmer när det är lov men ändå haha)
Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen (tidigt jag vet men mitt huvud) så god natt! 

P.S. Grattis också till min lillasyster som fyller 16 år idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0