Sunshine in my heart

Älskar TV! Asså hur bra är inte TV egentligen? Visst programen är bra och man följer vissa men det bäsa med TV är ändå musiken. All musik som är under reklamerna och i bakrunden under en tv-serie är ju oftas skit bra musik! En del av den musiken har ju aldrig fått någon stor publicitet, exempelvis på Spotify, trots att det är riktigt bra musik. Jag skulle vilja tacka alla dom smarta människor som väljer ut musiken till alla serier och reklamer, alla ni tusentals människor. Har hittat så många bra låtar bara av att titta på TV.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tänker på att jag borde egentligen plugga lite teori. Visst det är ett bra tag kvar och med tanke på att jag är världens tidsoptimist när det gäller plugg så borde jag börja i god tid men jag har väldigt svårt för att sätta mig när jag kommer hem efter skolan och plugga. I skolan gör jag (oftast) det jag ska göra men när jag kommer hem vill jag bara slappna av. Jag stänger av hjärnans pluggdel och bryr mig inte om det.
Jag kan bara plugga på kvällen, runt kl 10 kan ja helt plötsligt sätta mig att plugga. Jag vet itne varför men det är så mycket lättare att plugga på kvällen. Det kanske beror på att det inte finns så mycket runt omkring just då, inget ljus som gör en pigg, lillasyster går och lägger sig och man orkar inte kolla på tv eller sitta vid facebook längre. Jag antar att jag är lite utav en nattuggla.

Det är mycket i livet just nu, dock inget speciellt jobbigt. Börjar bli upptagen med skolan, är helt nerkärad i min underbart knäppa pojkvän, körkortet, jobba och allt annat man känner att man vill göra men som man inte gör, som att träna. Längtar så mycket efter att få träna! Känslan man får efter träningen, den där känslan att man är något lättare än när man började träna. Den är helt underbar! Hoppas jag kommer igång med det snart.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0