Picture time

Imorgon är det skolfoto! Imorgon är dagen när alla är lite extra fin och uppklädda, dagen då alla trängs framför spegeln i hopp om att upptäka det där lilla felet som gör fotot fult och fixar det. Snygga kläder och snygg i håret är vad som står på prioriteringslistan hos elever imorgon.
Haha gud va ytligt egentligen! Jösses. fast man ska ju leva med det i ett år och faktiskt reste av livet så varför inte se bra ut?

Idag var det en seg dag i skolan. Ville bara åka hem och sova. Men jag klarade mig genom hela dagen utan att somna även om det var väldigt nära! Jag gjorde nog min sämsta engelskaredovisning någonsin också, äsch det är bara början på året! Efter skolan hade jag körlektion och så klart hade jag det mitt under rusningstrafiken, blev mycket krypkörning.

Helgen är mycket efterlängtad, den kommer förhoppningsvis bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0