It´s up to me

Idag var det den sista teorilektionen på körskolan. Nu är det upp till mig att plugga, vet inte riktigt hur det kommer gå. Jag vill gärna fortsätta hålla det tempo jag har men nu börjar ju allt skolarbete komma igång så vi får väl se hur det blir med det.
Efter skolan imorgon ska jag bli brunett! Hoppas att det blir bra annars blir det lite små panik från min sida. Positivt tänkande!
Längtar sjukt mycket till fredag för då blir det tjejkväll på Öxnehaga med Jessi och Nina. Mat, snack och snyftfilmer är det vad som står på schemat, vad finns det inte att se fram emot!?

Nu ska jag kolla klart på idol och sen gå och lägga mig i sängen och läsa klart min bok, kommer förmodligen däcka pladask efter 10 minuter men jag ska gör ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0