Timing is everything

Och just nu suger den. Förkyld när jag verkligen behöver vara frisk. Så typiskt. Jag har så mycket jag måste göra och vill göra; körkortet, klara av skolan bra, jobba och träffa mina vänner. Sen vill jag börja träna när jag är klar med körkortet så jag har många måsten.
Men förkylningen ska inte stoppa mig! Idag stannade jag hemma för att jag mådde piss på morgonen men nu mår jag bättre och ska in till Huskvarna för min teorikurs. Det gäller att vara envis!
Allt positivt stöd från vänner gör så mycket och jag älskar dom för det! ♥

Kommentarer
Postat av: boogielicious ;)

Hoppas kursen gick bra! Själv anmälde jag mig igår! Hallå körkort! :D

2010-09-01 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0