Nu har jag bestämt mig!

Nej det handlar inte om politik, jag är bara 17 än så länge. Inget röstande för mig inte! Det handlar om mitt hår. Ni som är killar och läser nu kanske vill sluta läsa, i alla fall det här stycket, för nu ska det handla om hår. Jag har varit blondin i hela mitt liv och i 2 år har jag nu varit så trött på mitt tråkiga blond hår. Den mest radikala förändringen jag har gjort är att gå från lugg till, ja, inte lugg helt enkelt. Har aldrig gjort något mer med det så nu har jag bestämt mig att (till en början) tona det brunt och sen får jag se vilket jag tycker bäst om helt enkelt. Fikade med Nina när vi fikade idag och hon tyckte att ajg skulle passa jätte bra i det och Natta träffade jag på bussen och hon säger: jag har alltid tyckt att du skulle passa i det. Ja men då är det bestämt! Måste ju testa! 
Om 2 veckor har vi skolfotografering så väntar att göra det tills efter det ifall jag hatar det, tror inte det men man vet aldrig med mig haha.
Btw, ni som läser kan väl lämna en liten kommentar om vad ni tycker om min lilla idé. Vet att inte många kommer göra det men jag frågar ändå haha. Tack tack på förhand!

Nytt stycke och kanske lite mer killvänligt. Jag såg något så konstigt när jag gick hem idag från bussen. Som ni vet bor jag på landet och det tar mig 15 min att gå hem från bussen. Ute på landet åker det traktorer och galna tonåringar som just fått körkort och det man skulle se på marken om man tittar ner skulle vara ölburkar, lerspår från traktorer eller en plastpåse typ. Det jag såg fick mig att skratta högt för mig själv, en hamburgare som någon hade tagit ett bett i låg där så fint på kanten där jag gick. Ni stadsbor tänker väl: jaha so what? Men erkänn att det inte direkt är det man förväntar sig se på marken när man är ute på landet? Tittar ner på marken och där ligger en hamburgare. Jag tyckte det var väldigt roligt så jag kunde inte hjälpa det, var tvungen att ta en bild! Den låg där så fint.



Haha ja onödigt men det va kul. Snart börjar idol så jag måste hinna kolla facebook och allt det innan det börjar!

Kommentarer
Postat av: emma

Du skulle passa väldigt bra i en varm ljusbrun färg. Helst med lite mörkare slingor i så att det händer nåt och inte blir så "platt" eller vad man ska säga :)

2010-09-16 @ 20:26:53
URL: http://emmaasve.blogg.se/
Postat av: nina

Vanligt brunt,mellanbrunt skulle du passa perfekt i tror jag : ) vore roligt att se.Tuta & kör!

2010-09-16 @ 20:56:26
URL: http://justninaivarsson.devote.se
Postat av: Anonym

Ja, men varför inte! Säger som Nina, bara att tuta och köra! Man lever bara en gång ;)

2010-09-16 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0