Working 8 to 8

Nu sitter jag med en godispåse bredvid och jag tar en godisbit då och då. Kan inte någon komma och ta den ifrån mig!?
Tänker hela tiden men det gör inte så mycket, det är ju bara några bitar, med det är något. Några bitar blir alltid flera bitar. Hoppas att jag får ett gymkort när jag fyller år, lättare att vara nyttig när man tränar samtidigt annars kommer jag bli fet som en gris haha.
Bil, pengar och gymkort var mitt svar på mammas fråga om vad jag önskar mig när jag fyller år. Dryr i drift: haha antagligen!  

Har så mycket att göra den här veckan! Engelska presentation, geografi presentation, Feministiskt initiativ presentation, läsläxor + teorikurs, riskettan och körlektion. Jo jag har fullt upp! Skulle sitta fint med en lugn myskväll mitt i veckan. Får väl se hur det blir med det.
Nu ska jag ta tag i engelskan. *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0