Monday morning

Det finns inget jag kan göra, it´s up to you.

Inte så bra början på veckan. Vaknade med huvudvärk så stannade hemma idag. Kan inte göra något när jag har huvudvärk, omöjligt att koncentrera sig.
Imorgon drar SP3f och SP3e iväg till Stockholm. Jag tror det blir skit kul så ser fram emot det! Nackdelen är att jag måste upp skit tidigt och gå hemifrån vid kvart över 6! Fast hoppas att mamma kan skjutsa in mig. 

Helgen var otroligt bra. I fredags var det tjejkväll på Öxnehaga. Jag, Nina och Jessi gjorde pizza, kollade på idol och tittade på snyftfilmer; Remeber me och Dear John. Ni som inte har sett dom måste se dom! Ni killar kommer också att gilla dom men förbered er på att gråta för det går inte att komma ifrån! Sjukt bra filmer! Sen blev det såklart mycket tjejsnack om allt mellan himmel och jord.
Jooooooooooo! haha interskämt
På lördag blev det höstmarknade med Yngwe, Nina och Jocke. Lagom peppade var vi haha så det blev en fika ist! Sen åkte jag och Jocke hem till honom. Av någon anledning började vi vika servetter när vi skulle duka till maten. Det var väldigt underhållande tro det eller ej, fast det gick inte så bra. Senare på kvällen gick vi till Johan och kollade på hockey men det var inte det ända underhållande. Fick se en JohanJocke tolkning av Dirty dancing, roligaste jag ahr sett på länge haha! Resten av helgen va väldigt mysig

Nu är det bara 2 veckor tills jag är 18. Så overkligt. När man gick i högstadiet, i 9:an, så tyckte man att det var så långt bort, att man aldrig skulle komma dit men det har gått fort. Vuxen my ass! No way att jag kommer bli det på ett tag haha! Nu ska jag bara ha kul och njuta av livet!
Later

Kommentarer
Postat av: your one and only boogie!

JOOOOOOO!! :D Hahahha du är underbar micha <3

2010-09-27 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0