Mimar och dansar!

"Baby I like it, the way you move on the floor, baby I like it come one and give me some more"   - Enrique Iglesias
Det är en av låtarna som som får mig att mima och köra lite moves när jag sitter här i soffan, måste se väldigt dum ut haha! Tur att Madde och mamma är på nerevåningen.
Fast nu sitter jag och lyssnar på den "nya" musiken jag lagt till på min Spotify lista och då blir det mycket sånt, dom är ju bra så why not? I like it!

Skolan idag var bara seg på något sätt. Gick snabbt men segt var det. Sista lektionen var engelska och jag gillar inte dom lektionerna! Tycker engelska är kul annars men.. nee. Alla lektioner är knäpp tysta och läraren bara står där och tittar på oss, sen ner i bordet, sen på oss osv. Vi får hela tiden jobba själva och man bara sitter där med näsan i boken. Eller ska göra det i alla fall. Eftersom det är så otroligt tyst börjar tankarna vandra till lite andra saker. Det kan ju inte vara så kul för läraren heller att bara stå där och titta på oss! Hon har gjort det varje lektion nu. Hon gillar väl inte sitt yrke helt enkelt, vad vet jag?

Imorgon blir det en sen dag, 8.00 - 19.15! Skolan och sen teorikurs. Eller jag har ju tid mellan skolan och teorikursen men ändå, kommer komma hem sent för det.
Är upptagen hela veckan, hade hoppats på att få lite så kallade fritid efter skolan men antar att det inte existerar längre. 
På fredag kanske jag ska till Lager 157 efter skolan så det ska väl bli lite kul, brukar itne hitta något där typ så får väl hoppas att det blir ändring på det! Jag ska ju köra dit så det gör allt mycket roligare. Sen på måndag kanske jag ska till Ullared, mamma är på shoppinghumör haha. Men vi får se om jag kan/vill/orkar vara borta från skolan, får se.

Nu ska jag fortsätta med geografi - och filosofiläxan så jag slipper ha dåligt samvete av att inte gjort den och hamna efter. Ganska bra att göra läxorna, det kommer jag på sista året på gymnasiet! Vad ska det bli av mig?



Bara för att ha en bild. Skyller på Madde (= min fotoleverantör!) för brist på bra foton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0