Längtar efter något..

Trött men ändå sprallig, det är jag just nu. Jag vill bara göra något så jag blir helt utmattad och inte orkar göra något!
Jag tänkte ta en promenad och vara lite social men Becca är inte hemma och det är inte så kul att gå 1 timme helt själv. Får helt enkelt rensa garderoben eller nåt haha.

Idag blev det lite shopping i alla fall! Alltid lika kul, eller det med att förlora pengar är det ända negativa med det. Shoppa utan att behöva betala, det skulle vara något! Lite hårsprej jag kan ha i väskan (fjortis kommentarerna tog aldrig slut ofc) och lite underkläder. Blir nog lite mer sådan shopping imorgon igen!

Idag hade vi vår första labb på naturkunskapen. Det är det ända jag gillar med kemi; labbarna. Se vad som händer när man blandar det här och det här. Kanske börjar det bubbla, fräsa, ryka eller stelna osv. Man blir som ett litet nyfiket barn just då och sällskapet man har gör en inte direkt vuxnare! Yngwe och Pontus, mina älskade labb partners, flummade som vanligt och själv klart hade jag väldigt roligt åt det!
Yngwe skulle hammra lite försiktigt på ett provrör så att det skulle gå sönder och så att vi lite försiktigt skulle kunna ta ut innehållet som stelnat men kombinationen Yngwe och hammare, ja det är väl inte så svårt att lista ut haha. Han slog till och mosade nästan hela innehållet, hade tur att det flög bort 2 små delar som det gick att använda.
Känns som om labblektionerna kommer bli väldigt underhållande i alla fall och det ser vi fram emot!
Jag och Sofia hade i alla fall samma tanke om kläderna, rocken och lasögonen, man måste ha på sig; känns som en porrfilm! Vet inte riktigt hur det går ihop med den stora stora vita rocken och dom oerhört osmickrande brillorna men vi gjorde den kopplingen i alla fall. Rocken hade liksom knappar som gick upp snabbt om man drog till, flashrock liksom. Kanske var det.
Vi tog några fin fina bilder men Yngwe har dom så dom kommer väl säkert ut på facebook eller någon annanstans inom en snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0