Höstdagsjämning

Nu är håret inte blont längre! Lite skillnad då. Fast tror att det blir bra sen när jag har fått fixa det på mitt sätt och kanske fått ha det mer än 1 timme haha. Jag är nöjd än så länge i alla fall! Undrar hur alla kommer reagera bara, speciellt Sofia i min klass som blev helt förskräckt när hon hörde vad jag skulle göra haha. Skit samma, nu har jag gjort det!
Det tog ca 3,5 timme btw. Fick färga 2 gånger för första gången så fastnade inte färgen på hela håret så fick ta en nyans mörkare och färga igen så det blev en lång vistelse.

Nu ska jag plugga religion för imon är det förhör så det är bäst att jag börjar om jag ska ha något chans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0