"Friday I´m in love"

Låten som spelas om och om i mitt huvud.
Fredag = hemmakväll. Så har det börjat bli. Det är faktiskt ganska skönt, är helt slut jämt efter skolan och eftersom man inte kan hänga med ut på krogen så passar en hemmakväll väldigt bra. Kan man ladda inför helgen!
Jag kommer vara hemma hela helgen. Nu tänker ni ååh vilken tråkig människa, men jag kommer få lite besök hit så jag "slipper" lämna lilla Skärstad. Mitt lilla hem på landet har blivit accepterat antar jag haha. Det ska bli väldigt väldigt trevligt!

På söndag är det valvaka och här hemma kommer det vara fullt med folk. Det kommer bli en stor buffé med italiensk mat och jag kommer inte kunna röra mig en cm efter den måltiden haha. Kommer bli nice!

På måndag ska jag kanske till Ullared, men jag har en muntlig redovisning på förmiddagen och seriös och duktig elev som jag är(!) så ska jag åka om jag kan åka efter den redovisningen, annars åker jag inte. Månadens elev OJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0