Det har varit 3 underbara månader ♥

12/9 - 2010  3 månader med älsklingen!

Har haft en väldigt mysig helg! Shoppingen i fredags blev väldigt lyckad, om jag får säga det själv! I lördags åkte jag hem till Jocke. Va roligt man kan ha med en tennisboll egentligen haha. Bästa timmarna på hela helgen!
På kvällen kom Nina, Yngwe, Robin, Simon och Johan över och så blev det spelkväll minsann; Så ska det låta och Trivial Pursuit. Mycket skratt blev det och några dumstämplar delades ut!
Mallis, hallå!? Vem vet inte vad Mallis är liksom? 
Blev en väldigt lyckad kväll i alla fall; Johan, jag och Nina vann ju i TP!
Idag har jag varit på min första hockeymatch ever! Det va nog på tiden måste jag säga. HV - Frölunda. Måste gå på någon elitseriematch också, minst 1.

Så, en liten uppdatering om min helg. Nu ska jag ta tag i lite körkorts teori innan sängen.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0