Blått är fint!

Självklart kommer det en kort kommentar om valet: Alliansen vann! Självklart, men Sverige Demokraterna som vågmästare är läskigt!
Här hemma var det valvaka med några av mamma och Nickes kompisar och så var det jag, Jocke och Madde. Det blev en trevlig kväll minsann men lite sent, la oss runt halv 1 sen gick jag upp vid kl 6 så önskar att jag hade gått och lagt mig tidigare, bra att vara efterklok!
Skolan idag va inte lätt, trött va jag och det som kan beskriva mig bäst är väl ordet zombie. Så illa var det. Lite då och då byte jag från zombie till skrattanfall och fnitter och sen tillbaka till zombie igen.
Hade tänkt att åka hem för att sova för jag började få ont i huvudet med Yngwe tvingade mig att vara kvar, inget sovande för mig inte.
Vi kommer in till psykologi lektionen och sätter oss, då säger min lärare; "Jaha idag ska vi prata om sömn". Jag är så trött att jag håller på att däcka men sova kan jag inte så istället för att sova, som jag ville, så fick jag prata om att sova istället! Ironi. Som tur piggnade jag till lite under lektionen.

Eftermiddagen blev ju en trevlig en, tripp till Lager 157 lite så där spontant. Fick ju köra dit så det gjorde det hela bättre bara det! Brukar inte hitta så mycket men som tur var det inte en bortslösad resa utan jag kom hem med ett par svart jeans, vilket jag verkligen behövde! Ganska okej dag ändå.
Tog precis en varm dusch och nu börjar jag bli trött så nu blir det sängen!
Just det, beställde klipp/tonings tid idag; på torsdag kl 15.45 är det dags. Börjar redan få lite ångerstankar men jag ska göra det! Aja godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0