9/9 - 2010

Mår bra måste jag säga. Har mina knäppa vänner som förgyller dagen och gör mig glad om jag är ledsen. Svårt att inte vara någorlunda glad jämt då!
Idag var det den längsta dagen på veckan, slutade 14.55 haha. "Längsta". Jag är mycket mer intresserad av skolan nu än vad jag har varit innan. Vi har bra lärare och nya intressant lektioner, man sitter inte bara och lyssnar på massa tråkig fakta för att man måste utan man vill faktiskt veta saker, något nytt de! Men 3:an ser lovande ut.

Imorgon är det FREDAG! Fint ord, för med fredag så kommer helgen och helgen innebär (oftast) något kul vilket denna helgen gör!
Imorgon har jag mycket för mig! Först ska jag till skolan och gå på 2 lektioner sen har vi en stor håltimme så passar jag på att ta en körlektion och sen tillbaka till skolan igen för en lektion. Efter skolan ska jag träffa Jocke på stan så ska vi shoppa lite, han ska shoppa inte jag! Ska det vara i alla fall!
Sen på kvällen ska jag på bio med bästa Becca. Vi ska gå på "I rymden finns inga känslor", den verkar helt sjuk så det är klart man ska se den!
På lördag ska Bankeryd få den äran att få ett besök från mig, händer ju så "sällan".
Ser fram emot helgen, tror att den kommer bli riktigt bra!
En grej är att jag är väldigt sugen på en fest! Träffa massa goa människor och bara ha det awesome. Det skulle vara det ända som fattas i min tillvaro just nu. Men men, det finns ju gott om tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0