11 dagar

Nej nej nej, varför ska inte nedladdning av bilder funka när jag faktiskt behöver bilderna därifrån?! Blir lite sur. Hade hoppats kunna lägga upp lite bilder från vår trevliga Stockholms resa men men, ni får helt enkelt vänta!
Det var en ganska trevlig resa även om det inte var så mycket fritid!
På vägen till Stockholm så fick vi leva på 2 cheeseburgare under dagen pga bristen på tid. Vid 5, halv 6 tiden fick vi till slut riktig mat som var väldigt efterlängtad!
Vi sov på af Chapman, en segelbåt som ligger mitt inne i stan. Det var väldigt mysigt och jag sov som en stock i dom sköna sängarna!

Platser vi besökte under resan:
- Tourist board Stockholm
- Stockholms buddistcenter
- Dramaten, vi såg Körsbärsträdgården av Anton Tjechov
- af Chapman
- Moské
- Naturhistoriska riksmuseet

Måste säga att det blev ganska lyckat ändå pga SP3F!
Nu ska jag återgå till idol tittandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0