Vintertid

Har precis insett att vi kommer ha Halloweenfest efter alla andra, men skit samma! Kommer bli awesome i vilket fall som helst.
Idag skulle man ju ställa tillbaka klockan en timme; vintertid. Att får sova "1 timme extra" är ju inte helt fel måste jag säga! På min dator står det att klockan är 21.45 men den är ju egentligen 22.45 så börjar känna mig lite trött, sen är det ju söndag också. Förstår inte vad det är med söndagar, varför är man ALLTID seg på söndagar? Det spelar ingen roll om man har festat dagen innan eller om man inte har gjort något, man är ändå seg. Ingen ork överhuvudtaget.

Imorgon har jag körlektion. Är det bara jag som tycker det är sjukt kul att gå och köra körlektioner? Istället för att bestämma helt själv vart man ska åka och man vet exakt vart man ska så är det lite roligt att inte riktigt ha en aning, körläraren bestämmer. Blir lite som ett spel liksom. Om ni tycker jag låter helt knäpp nu så har ni nog rätt, lite trött haha. Men min poäng var: Jag gillar körskolan. Intressant jag vet men jag gör ju det.
Ska nog ta och gå och lägga mig tror jag, ögonen börjar bli lite tunga.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0