Sista blogg inlägget som 17 år.

Imorgon blir jag 18. Visst det ska bli kul men jag bryr mig inte egentligen om det faktiskt. Visst det är skönt att faktiskt kunna gå ut på krogen med vänner och köra bil, det måste jag säga. Men med siffran 18 kommer det massa ansvar.  Jag har alltid tänkt att när man fyller 18 så är man vuxen, visst är man det om man frågar lagen, men det är ju inte direkt så att man får en personlighets förändring och börjar bete sig "vuxnare". Jag ska minsann vara tonåring så länge jag kan! Kvinnlig Peter Pan.
Om vuxen betyder att man har mer ansvar, i så fall så blir jag vuxen imorgon, annars nej haha. 
Jag vill bara ha imorgon så jag får träffa Jocke igen! <3

Jag hade en trevlig fredagkväll! Jag hade förväntat mig att bara ha en trevlig fredags fika med Becca, Jessi och Nina och sen åka hem för att bara chilla men det blev en tripp till Öxnehaga istället; chillkväll hemma hos Kristin med Nina, Jessi, Jonas, Yngwe, Anna, Carro och Natta, väldigt trevligt minsann! Idol och Genispelet fick vår uppmärksamhet. Måste säga att vissa frågor i barngeni var ju svåra! Och det skulle för barn mellan 8 - 12 år. Inte naturligt att ett barn i den åldern kan den sortens frågor..

Nu ska jag ta och fortsätta min chillkväll med Family Guy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0