Pink replaces black

Sitter och väntar på att det första ansnittet av Desperate Housewifes ska börja. Även om jag är trött och vill sova så kan jag inte missa det! Jag är en sådan där som följer 100 olika serier samtidigt och jag älskar det! Desperate Housewifes, Ugly Betty och Grey´s Anatomy är ju bara några av dem.
Hur kul är det inte då? Man bli så engagerad och man bara väntar och väntar på nästa avsnitt. Man vet när alla program går och vilken tid. Nördigt, ja det är sant men ååh så underhållande!
I väntan på avsnittet så ska jag passa på att göra teoritester till körkortet. Jag har inte gjort några än så kanske borde börja göra det lite då och då om jag ska ha någon som helst chans att ta körkort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0