One of the boys!

I lördags blev det killkväll plus jag hemma hos jocke. Öldrickande, för deras del, och trevligt sällskap. Måste säga att det är skönta att umgås med bara killar ibland, det är lite annan stämning så man slappnar av mer på något sätt. Hade det riktigt fint i alla fall! Nu är det äntligen lov, så jag har längtat! Fast jag känner på mig att det kommer gå snabbt men lov är ju alltid ett lov. Halloween festen närmar sig och jag har fortfarande ingen riktigt bra idé på vad jag ska vara. Jag, jocke och markus var på jakt efter kostymer idag både på a6 och eko. Jocke hittade det han skulle ha, tyvärr haha. Nej men tror det kan vara en rolig grej så jag ser från emot att se resultatet. Och för er som undrar och ska komma på festen för helt enkelt se det då haha. Blir nog ett bra lov det här. På torsdag ska jag jocke, nina och yngwe spela bowling. Det var ett bra tag sen man gjorde det så det ska bli jätte kul. Det bästa skulle ju vara om vi tjejer vinner över killarna men kanske är en önskedröm, vem vet? Nina och jag kanske visar oss att vara rena gudar på bowling!?

Kommentarer
Postat av: Snefot

vi ska äga dom Mich ;) haha :D

2010-11-01 @ 18:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0