Lyckorus!

Herregud nu är det gjort! STUDENTMÖSSAN ÄR BESTÄLLD! Vilken känsla. Ville inte trycka på skicka beställningen knappen för tänk om något blir fel? När jag väl hade tryckt på den så gick det ett sånt lyckorus genom hela kroppen; vi ska ta studenten!
När jag kom ut hoppade jag på Sabina och kramade henne samtidigt som en idiot, folk måste ha tyckt att jag såg helt knäpp ut men jag bryr mig inte!
Jag har hela tiden haft noja för att ta studenten, visst det har jag fortfarande, men nu var det förstå gången jag riktigt kännt lyckan som man ska känna inför studenten. Underbart!

Kommentarer
Postat av: boogie on the woogie!

Snacka om lycka! Micha, om några månader springer vi ut och sen blire efterfest så de smäller om de! :D

2010-10-07 @ 20:07:50
Postat av: Sabina

Helt awesome! och jag älskar ditt lyckorus :D VI SKA TA STUDENTEN!

2010-10-07 @ 22:50:23
URL: http://somensasselit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0