Efterskolanshopping

Gud vad glad jag är att jag inte har mycket pengar! Shopping är ju skit kul och speciellt när man har pengar, att ha friheten att kunna köpa den där tröjan eller vad det nu kan vara när man ser den. Ja nu undras ni väl varför jag skriver om shopping, det är för att, precis som rubriken säger, blev det shopping efter skolan. En kofta, smycken och lite smink blev det. Kul med lite nytt! Det var ett tag sen. Den här veckan har gått lite segare än vanligt, kanske beror på att jag slutar så tidigt nästan varje dag denna veckan och därför inte har något att göra på eftermiddagarna. Eller så är det för att på söndag är min 18 års dag! Just födelsedags veckan har en tendens att vara seg. Det är inte det att jag längtar till min födelsedag, visst längtar jag till söndag något fruktansvärt men födelsedagen är inte enda anledningen; på söndag kommer Jocke hem från Turkiet. Jag saknar honom så mycket så nu vill jag ha söndag! Söndag kommer bli bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0