Dagen efter

Dagen efter brukar ju oftast vara en dålig dag men inte den här dagen efter dagen, vaknade upp med trevligt och knäppt sällskap och blev ett fortsatt sällskap tills alldeles nyss. Simon, Nina, Yngwe och Johan var det för dom som undrar! Såklart blev det också fyllemat, pizza, och massa juice och cola. Hur härligt som helst. Man har en anledning att äta skit mat!
Vi gjorde inte så mycket under dagen. Blev lite kuddkrig, gitarrspelande och massa skratt och prat. Trevlig dag med andra ord!
Gårdagen var också väldigt bra. Trevligt folk, lite nytt och oväntat folk, så man kan inte klaga. Men så klart lyckade jag göra illa näsan när jag gick rätt in i en kille till Simons stora glädje! Inga blåmärken än så länge i alla fall. Det var en bra fest.

Nu är det ända som återstår att göra den här dagen är att plugga till psykologiprovet. Det borde vara olagligt att ha prov på en måndag! Tänker inte lärare på att vi ungdomar har viktigare saker för oss att göra på helgerna än att plugga till något prov? Tydligen inte. Ja ja det är väl bara att bita ihop antar jag. Men såklart går jag in på facebook och skriver ett blogginlägg innan jag sätter mig och pluggar psykologi, viktigast först!
Sen måste jag städa också, suck. Fast det blev inte så mycket städande som jag hade väntat mig för när jag gick och kollade i rummen där dom hade sovit så har dom varit så gulliga och bäddat och allt! Helt förvånad blev jag men har man bra kompisar så har man! 


JOHAN ÄR FULL, JOHAN ÄR FULL!
WOOOPAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0