Blogg by phone

Jag har upptäckt att det kan vara ganska smidigt att utnyttja sin telefons kapasitet och faktiskt blogga från mobilen, vi lever i en fantastisk tid måste jag säga! Dock är det ju några nackdelar; som styckeindelning. Men ja ni får hej enkelt stå ut med det lite då och då. Det smidiga är att man kan göra det när man vill! Man kommer på något lite roligt eller bara känner för det så är det bara att ta upp mobilen och börja skriva. Blir kanske lite fler inlägg också, vem vet? En sak jag måste fixa är ju designen på bloggen! Herregud hur lat är jag? Fast jag kan ju inte göra det själv så måste hitta någon som kan fixa den. Får väl se hur det går med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0