All grown up

Nu är jag 18 år minsann! Benen börjar värka och ryggen krökas, haha. Men det känns bra måste jag säga! Fick väldigt fina presenter och gratulationer och det tackar jag för! <3 Kunde inte varit bättre.
I fredags fick jag ju presenter av Nina och Jessi, glömde jag ju nämna. Av Nina fick jag doftljus, luktade så gott! Av Jessi fick jag ett jätte roligt kort med mitt huvud påklistrat på Michael Jacksons kropp! Vi har en grej ihop hon och jag; Jackson 5´s låt Don't blame it on the boogie har blivit vår låt och varje fest så kör vi den med en dans till, väldigt roligt! Älskade mina presenter så tack tjejer, ni är bäst! <3
Att få träffa älsklingen det gjorde hela min dag! Längtat efter honom så enormt mycket så det var på tiden att han kom hem. Det betydde allt.

Nu är planerna för Halloweenfesten igång för fullt! Imorgon vet vi förhoppningsvis säkert om lokalen är tillgänglig och sen är det bara att köra på! Kommer bli så kul, längtar!
Nu måste jag at tag i projektarbetet också. Man tänker: Jag har hela 3:an på mig så jag behöver inte skynda mig men det är ju bara bullshit! Vi gjorde vår tidsplan och då märkte man hur lite tid man har på sig egentligen, smart drag av lärarna att tvinga oss att göra en tidsplan vecka för vecka. Creed till er!

Jag har en lång TO DO list:
-
Lokalen till Halloweenfesten (och resten)
- Söka jobb
- Klara av skolan
- Ta hand om lite "vuxna" saker nu när jag är 18, how boring!
- Projektarbetet
- Tid för vänner och pojkvän mm..
- Överleva min första krogrunda haha!

Ska förvandlas till en Duracelkanin för att få saker gjorda. Det är dock ganska roliga saker, vissa inte, men jag klara det, positivt tänkande! Kommer säkert dyka upp något som tar bort fokusen från min TO DO list men det tar jag hand om då. Ingen idé att tänka på det nu.
Nu ska jag försöka plugga lite filosofi (eller ja efter att jag kollat facebook såklart haha) för vi har prov på onsdag. Filosofi är intressant så det är inte så jobbigt att plugga. Wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Biff1

Du får inte glömma körkortet på din to do list ;)

2010-10-11 @ 21:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0