When U smile I smile

Efter en skön dusch så var det tillbaka till ekonomipluggandet igen. Jag tänker inte sitta och klaga på hur mycket jag hatar ekonomin, ska vara positiv istället. Inte om ekonomin! Nej nej, utan om slutet av denna veckan. Kan inte sluta tänka på torsdag och fredag. Kommer bli underbara dagar. På fredag är det utgång för första gången för Jocke och Jessi så det ska bli skit kul att fira dom! Jag och Jessi ska definitivt dansa loss boogiestyle hahaha!

Börjande känna mig så positiv helt plötslig, jag skiter att jag har massa skolarbete som väntar i skola som jag måste göra och inser att det är värt att genomgå allt det för när det är slut för denna veckan så blir det såååå bra! En utekväll är precis vad jag behöver nu!
Taggad som attan! Tillbaka till ekonomin..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0