"He's skånish"

Börjar få lite vinterkänsla nu. På stan har de hängt upp julbelysningen och nu är frosten kvar på marken när man går hem. Ganska mysigt är det men vill nog inte ha snön riktigt än. 5 december eller något kan den komma, då är det ganska lagom.
Det var skönt att komma tillbaka till skolan idag. Även om samhällslektionen fick mig att vilja lägga mig på bänken och sova så var det ändå bra! Vi har fått en amerikansk utbytesstudent till klassen och Jonas och Pontus ska "ta hand" om honom så det blir ju lite spännande att lära känna honom. Ganska kul att höra Pontus prata engelska för han hittar på lite ord själv så det är underhållande! Annars inget nytt.
Till helgen har jag lite planer redan. Lördag till söndag ska jag träffa en kompis jag inte träffat på jätte länge så det ska bli skit kul! Det är måndag och jag längtar redan till helgen, allt är som det ska vara haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0