Slut på lovet

Än en gång har jag inte gjort det jag sagt att jag skulle göra, det blir alltid så när det är lov. Jag säger att jag ska börja plugga till proven jag har efter lovet så jag hinner med allt men lik förbannat skiter jag i det. Jag tänker hela tiden, ääh det hinner jag sen. Tidsoptimist är vad jag är. Inte bra.
Lovet har varit bra och välbehövligt. Har inte gjort så mycket men det har ändå varit jätte bra!

Om 1,5 vecka har jag halkbana så jag känner att jag måste plugga teori (vet inte hur jag ska hinna med det!?) för efter det någon gång ska jag ha min uppkörning. När jag fått mitt körkort kan jag fokusera på skolan fullt ut. Nu ska jag sitta och vara liten av en serienörd innan jag ska kolla igenom alla mina rolig kommande prov och läxor. Kanske kan börja lite idag så jag slipper stressa i veckan, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0