Typisk lovdag

Idag blev det lite shopping med Becca. Jag var så sugen på att gå och shoppa igår så idag blev det av minsann! Alltid lika trevlig och så träffade man på Matilda när hon jobbade och Steven hann man hälsa på också. Sen måste jag ju lägga till att vi såg Julia från Paradise Hotel på Make Up Store för er som vet vem det är, bara att gå dit och kika haha.
Halv lovet har gått och festen närmar sig. Var och hämtade nyckeln idag också så nu så är det bara att vänta på att det ska bli fredag.
Egentligen skulle jag provköra en bil idag men något pucko hade sålt den trots att vi sa att vi skulle ha den! Ganska besviken för den var fin. Aja det är väl bara att leta vidare, behöver en egen bil för jag kan ju inte köra en automat hela tiden! Inte lika roligt heller haha.

Imorgon ska jag in till stan än en gång för körlektion och sen ska jag bowla med Jocke, Nina och Yngwe. Ser fram emot det! Nu ska jag ta och sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0