Min hund heter X

Jo Jocke kom till slut om ni undrar haha. Mat och mys medans vi sökt på youtube-klipp med Kristoffer Appelqvist, en rolig kille det där!
Jag skulle ju upp till skolan i fredags men Jocke skulle inte till skolan så han skulle gå upp när jag gick upp. Men va tror ni händer? Jo, jag glömmer att ställa klockan. Så typiskt mig! Jag kom ihåg att jag hade mobilen i handen och skulle ställa alarm men så ropade Jocke om nåt eller sa nåt så jag la ifrån mig mobilen och glömde bort det. Minne som en guldfisk. Var ju inte helt fel med sovmorgon dock. Vi hade ju itne en så lång dag utan skulle sluta vid 10.30 och jag vaknade 9.55. Ja ja, sova är alltid skönt haha.

Igår var det krogrunda som gällde. Blev ingen lyckad kväll för mig, tror inte det blev det för någon annan heller. Shit happends.

Nu ska jag äta och sen plugga körkorts teori. Shooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0