Skymning 15.53

Sitter i köket och tittar ut genom fönstret. Det börjar bli mörkt. Inte riktigt svart utan det är blått ute och den vita snön lyser i det blåa.
Just nu är det som mysigast, i skymningen. Skulle gärna vilja gå ut och gå men är fast med körkorts teorin.

Jag har så mycket jag vill hinna med men det går inte så bra. Det mesta är i skolan. Har tusen arbeten som måste bli klara sen har jag körkortet också. Men jag hoppas att det är över snart.
Jag tänker hela tiden jag kanske har körkort då och får en liten utskällning när ja säger så, dom säger åt mig att jag ska tänka att jag har körkort då och att jag klarar det. Det är bra att jag har människor som pushar mig.

Jag ska ha körtkortet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0