Lite random

Tiden går så fort. Kan inte hjälpa att känna mig lite lättad nästan. Tiden går så snabbt att jag tvingar mig själv att ta tag i problem, jag måste för att tiden går så snabbt. Jag hinner inte tänka och grubbla över problem utan jag måste lösa dom snabbt och sen gå vidare. Det funkar med de små sakerna men de som betyder lite mer, som är svårare att ta upp, funkar det inte så bra med. Två stycken. Jag ska ta tag i dom för om jag inte gör de så kommer jag bli galen. Det räcker med grubblande. Vet bara inte hur jag ska ta upp det, men jag ska lösa det på egen hand. Just nu sitter jag och kollar i min kalender och allt jag har att göra. Det är ganska mycket att plugga. Ganska mycket att balansera och jag ska väl klara det tror jag, multitasking helt enkelt. För 8 timmar sen var jag trött och ville inte ens tänka på tanken att gå till skolan imorgon men nu känner jag att det är bra, komma igång igen så att allt flyter på, rutiner. Det känns bra. Ni tycker väl säkert att jag är ett psykfall som vill tillbaka och jag kommer nog hålla med er om några dagar men för nu.. vill jag tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0