Lekledare!

Jajamen, idag har jag varit lekledare. 11 ungar som klätt ut sig till monster skulle ut i skogen på spökrunda och leta godis påsar och leka under hökens vingar. Det var ungar i 7-8 års åldern och jisses vad dom levde sig in i spökrundan, så härligt! Gör det hela lite roligare än om dom går och klagar på att det inte är på riktig. Det var roligt i alla fall!
Nyss kom min lillebror och sa "maten är serverad" och ställde en godis skål framför mig den onda lilla människan. Jag kan ju inte låta bli att ta några bitar även om jag inte är sugen! Ääh det är lördag, skit samma.
Imorgon bär det av hem till lilla Skärstad. Jag ska försöka planera in ett besök innan jul så att jag kan köra upp och slipper åka tåg, som tar flera timmar längre. Hoppas mamma låter mig göra det bara..
Mellan kl 3 och 10 är jag på tåget så sms eller telefonsamtal är inte helt fel! Piiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0