Ironin kanske ska få vila ett tag?

Känner mig lite seg just nu. Jag ska börja kämpa med körkortet igen efter en paus med Gossip Girl och Top Model.
Bordet framför mig är fyllt med böcker, block och min dator. Trots att jag måste fokusera på pluggandet så kollar jag upp lite då och då och byter musik eller kollar facebook. Det hjälper mig att fokusera, att bli lite ofokuserad alltså. Går inte att koncentrera sig om man bara sitter och glor ner i en bok!

I morse vaknade jag upp kl 7.08 och trodde att det var måndag såjag flög upp medans jag sa helvete helvete, drog på mig morgonrocken och sen kom jag på att det bara var söndag. Med ett helvete la jag mig i sängen igen och somnade om.
Hatar när man flyger upp så där i onödan, känns som om hela kroppen inte riktig hänger med. Tur att det inte var måndag idag i alla fall. Hade fått spel om jag glömt ställa klockan igen. Ska komma ihåg att göra det ikväll!

Nej nu ska jag återvända till pluggandet. Hoppas ni har haft en bra helg allihopa och glöm inte att ställa klockan ikväll!
See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0