Imorgon är Dagen

Äntligen är dagen som jag och Yngwe har planerat för i en månad här. Inte bara att det att festen blir av, att få festa har jag längtat efter! Det var nog 3 veckor sen jag festade med mina goa kompisar så det ska bli kul att ha alla på ett ställe igen!
Imorgon blir det upp och fixa allt med Yngwe och pontus innan lunch och sen bara tagga hela dagen till förfest och fest. Löv It!

Bowlingen: Jag och Nina kicked as! Måste säga, pojkar va dåliga ni är haha. ♥
Körningen: Går fin fint, lite finslipning sen är jag redo för uppkörning, lycka!

Måste det vara så kallt och blåsa!? Det är så mysigt ute när det är soligt och vindstilla, älskar hösten då, men nej det ska blåsa hela tiden. Suck.
 


Pero, me quiero los colores del otoño ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Några blev sjukt ägda ;)

2010-11-04 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0