Hem till dalarna

Just nu sitter jag på tåget mot falköping. 10 min av en resa som är ca 6,5 timme. Jag har med mig massa samhälls plugg och körkorts teori till min "underhållning". Ska bli kul att hälsa på pappa och mina bröder, det var senast i somras mår vi var i turkiet som vi sågs så det var några månader sen! Även om det här blir ett väldigt kort besök så är det lätt värt det. Idag är det 5 månader sen jag och jocke blev ihop och ca 8 månader sen vi träffades. Helt sjukt vad snabbt tiden går! Det är något speciellt med den där pojken haha. Nästa veckan är sista veckan jag har fullt med saker att göra, önskar att den bara ska ta slut! Visst, jag har några roliga saker också men dom tar bort tid från det jag egentligen borde göra: plugga. Måndag: körlektion, plugg. Tisdag: tandläkaren för att se om jag måste operera käken, plugga. Onsdag: körlektion, plugga. Torsdag: halkbana, ser från emot det as mycket! Och plugga. Fredag: be till gud att jag klarar provet och sen njuta av att det är helg, plugga körkortsteori. Allt jag gör är att plugga, allt alla i min ålder gör är att plugga. Det ska bli skönt sen mår man bara har 1 grej i veckan man måste fokusera på. Hoppas dom veckorna kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0