Hem till dalarna 2

Jag använder bloggen när jag inte har något att göra på tåget. Det är ganska skönt att åka tåg själv, resa själv. Man slipper vara lite artig och småprata med den man åker med. Det är bara att stoppa in hörlurarna i öronen och digga musik. Kanske är roligare att åka 2 ibland men just nu passar det mig perfekt! Jag är så glad att jag hittade en helg som jag kunde åka. Närmaste 4 veckorna eller nästan egentligen resten av året är jag upptagen på helgerna. Jobb, kompisar, körkort och plugg. Så nu passar jag på! I falun har jag en lillebror som är 7 år och varje gång jag träffar honom har han ändrats så mycket, lite jobbigt att det är så stor skillnad mellan gångerna. Man känner sig dum mot honom som inte får träffa oss mer. Men som tur förstår han ju hur det ligger till. Nu börjar jag närma mig mitt sista byte. Halv 5 står jag med fötterna i min hemstad! Hoppas ni får en bra helg hemma i småland, för jag ska ha en skit bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0