Halkbana: check!

Den bästa obligatoriska delen när det gäller att ta körkort, såååååå kul! Visst man tycker det är lite kula samtidigt som man bli häpen när bilen sladdar och man kan inte göra något men som sagt man får en så sjukt bra bild om hur det kommer vara i verkligheten, då är det inte lika roligt. Inte ofta man får göra så här så jag hade kul och lärade mig massor!

Uppkörningen är inom en snar framtid och kommer inte säga när det är, vill inte ha all press när jag vet att alla vet när jag har uppkörningen. Dom får veta, dom som jag vill ska veta, får veta det precis innan eller nåt så det är ingen idé att fråga haha. Men det är snart. Inte ens Jocke vet, vilket han inte var så glad över men som sagt han får också veta precis innan.
Genom att inget säga håller jag det till mig själv lite och jag tror inte jag stressar lika mycket vilket jag tror att jag skulle göra om alla mina vänner vet. Jag vet att det kommer komma frågor från dom med körkort; vet du det här och det här? Det om något är stressande!

Kommer bli helt underbart att ha körkort! Dessutom har jag hittat en bil jag ska köpa, om det inte strular till sig vill säga, men jag ska försöka tänka positivt.

I helgen har jag två födelsedagsbarn att gratta; Jocke och Jessi. På samma dag! Gör det ju lite enklare att komma ihåg det haha. Så imorgon blir det fika med Jessi och Nina och sen åker jag hem till Jocke. Komemr vara där typ hela helgen så måste bära med mig en tung väska imorgon. Aja, helgen kommer bli super! Bowling på lördag med Jockes familj. Ser fram emot att vinna över honom igen haha, och han som är så dålig förlorare gör det bara lite roligare. Lite lite.
Ska nog ta och gå och lägga mig lite tidigare idag så jag får mina 8 timmars sömn, det skulle ju inte vara helt fel!



Måste verkligen göra något åt min bloggs utseende, usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0