Födelsedagshelg

Jessi och Jocke var helgens fördelsedagsbarn, på samma dag dessutom. Måste ju säga ett stort grattis till dom så här i efterskott också! ♥
Självklart blev det firande för dom båda. Det blev lite för Jessi i alla fall för det blir ju mer nu på fredag när det blir krogen. Fika på Wayne's med Nina och Jessi i 2,5 timme med massa tjöt och ja, vi var inte klara efter 2,5 timme utan vi fick avbryta det för alla hade vi tider att passa.

Jag har varit hos Jocke hela helgen, kom hem för 3,5 timme sen ungefär, så det är därför jag inte har skrivit något på hela helgen. Det har varit jätte skönt att inte vara hemma faktiskt, sen är jag ledig imorgon och får vara själv under dagen. Behövs.

Orkar inte skriva något mer, känns som jag har så mycket att skriva men kan inte riktigt sätta ord på vad jag tycker och känner. Ni får vara nöjda för idag.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Yours truly booige!

Tack för en mkt fin födelsedagsfika! Tagga fredag nudå ;) P-p-party!

2010-11-22 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0