Ååååååka pendeltåg..

Nej det ska jag inte. Fick bara låten på hjärnan så det fick bli rubriken. Har alltid så svårt att komma på rubriker till inläggen. Skriver ju om lite allt möjligt så det är inte så lätt att hitta en rubrik som passar till allt så dom får oftast bli lite random.

Ja ja. Idag hade jag bara en lektion, matte, på hela dagen så efter skolan drog jag och mamma iväg för lite ärenden. Jag fick ju köra så det var mest därför jag hängde med haha. Lunch på IKEA och en liten snabb sväng på a6 hanns med också. Nyaste inköpen:

                                                    
 Gulligt linne, H&M                    Spets top, NewYorker             Supermysig långtröja, NewYorker

(Glömde ta kort på mitt nya korsettlinne från NewYorker. Sjukt snyggt är det med både läder och tyg)

Nu behöver jag inte shoppa på ett tag! Alla pengar ska gå till att shoppa julklappar åt alla andra. Generous times are ahead!
Jag tänkte att jag skulle börja lite tidigare i år med att fixa alla julklappar så man slipper oroa sig om det precis inpå. Har redan börjat få ångest, med tidigt inhandlande måste man också komma på vad man ska köpa och det är inte helt lätt. Men jag har bestämt mig att få det avklarat så snabbt som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0