29.11.2010

Kände att jag behövde prata lite med min älskling även om det inte var länge sen som vi pratade. Snabbt litet samtal räcker långa vägar ♥

Måndag och en helt ny vecka. Hoppas det blir en bra vecka, känner på mig att det kommer bli det. Dock var det en dålig start. Väntade i hela 15 min på min buss i morse och då var jag ändå sen till bussen! Jisses va jag frös. Har ju inte en chans att komma i tid till skolan nu under vintern.

Har lyckats få tid att jobba på fredag nu när julborden börjar närma sig. Behöver verkligen tjäna lite pengar nu när jag har haft motvilliga utgifter på körkortet och snart på en bil. Dags att börja tjäna ihop lite mer cash!
Eftersom det här bara är ett extra jobba, alltså att jag blir inkallad när jag behövs, så behöver jag ett till jobb. Älskar att jobba på Företags Catering men det räcker inte riktigt så min jakt på jobb har än en gång börjat efter ett nederlag på Max. Hoppas jag har turen att fixa nåt.

Prioriteringar december månad:
- Körkort
- Skola, jobb
- Fritid (vill helst ha den som två men måste vara lite ansvarsfull)
- Möjligtvis få tid att åka upp till far min med syster innan jul

Tid är det jag mest av allt behöver just nu, tid till att hinna med allt jag vill göra. Får helt enkelt speeda på för att hinna med allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0