would I lie to you, baby, would I lie to you?

låten vill inte lämna mig ifred..


Sitter i mitt fina och nya uterum och njuter. Idag har jag sprungit 4,8 km runt Munksjön så man är lite seg i kroppen. Sprang på en VG tid så är nöjd med det! Om jag hade haft lite mer viljestyrka skulle jag nog kunna komma lite närmare MVG men men är man lat så är man (a) Måste tacka Jonas som försökte peppa mig :P
Hostade som attan efter att jag hade sprungit så jag hoppas inte jag blir sjuk igen, kanske blev lite för mycket på en gång efter förkylningen.
Kommer nog ha lite träningsvärk imorgon, bevis på att jag varit duktig!

Det närmar sig sommarlov nu. Inte långt kvar. Sitter och lyssnar på Håkan Hellströms en midsommarnattsdröm.

Skolavslutningen och studenten i Falun för min bror och sen blir det ju Nattas 18-års fest den 12:e sen. Mycket som händer på 3 dagar :)





Nån som vet hur man ändrar layouten på sin blogg, vill ha den lite roligare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0