Livet är bra



Haft riktig abstinens. Internet har inte funkat på typ 5 dagar. Helt sjukt hur mycket man håller på med datorn egentligen.. x)

Jag har haft en ganska hetsig helg. Det var ju konfirmations helg så på fredagen var jag tvungen att gå på en middag med alla konfirmander och deras familjer. På kvällen sen kom Yngwe och Robin hem till mig och vi käkade jordgubbar och glass :D Så mysigt så!
På lördagen jobbade jag på Folkets Park kl 9-17 sen direkt efter det kom pappa och Madde och hämtade mig. Vi åkte till Västanå slott och käkade lite. På kvällen åkte jag in till stan och träffade Jessi o Co en kort stund, alltid lika trevligt!
Idag var det upp vid kvart över 7 för att duscha och göra mig i ordning för konfirmationen. Men så klart så hade vi ingen ström! Så vi kunde ju varken laga mat eller duscha till en början.. jaja så är det när man bor på landet :P

Nu har jag precis solat i 1,5. Riktigt skönt faktiskt! Måste bli brunare än Becca & Nina!

Livet är allmänt bäst och vi slutar skolan snart, har dom mest underbara och knäppa vänner :)
Jag taggar helgen som kommer och nästa vecka! Tror och hoppas att den kommer bli awesome, sen kommer ju Nina och Becca hem också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0