ska vi slå vad? ;P

Alla som har sett Die Hard måste väl ha märkt att han skurken eller vad man ska kalla honom, asså bossen typ, han spelas av samma kille som spelar Professor Snape. Det är så uppenbart! Går ju inte att säga att det inte är samma person :P Alan Rickman.

              

Idag är det söndag. Jag gillar inte söndagar för dom är bara allmänt deprimerande. Det spelar ingen roll om det är fint väder ute eller om man har något att göra för man känner ändå av den där jobbiga känslan att det är måndag imorgon. 
Men snart är det sommarlov! :D Typ 32 dagar kvar elr nåt! Längtar så sjukt mycket till det! Händer så mycket precis när skolan har slutat. Skolavslutningen lär det ju bli fest på, min bror tar studenten (fast kanske inte hinner upp för att se den :S) sen den 12 juni är det en mega fest på Visningsö! Den kommer bli helt awesome :D
Det enda jag har att se fram emot på själva sommarlovet är Turkiet i 2 veckor med pappa och hans familj. Vi kommer vara 7 personer som åker xD Och kanske en tripp till Halmstad med kompisar :)

Just nu sitter jag och lyssnar på massa bra musik. Musik är livet! Sen har jag och Yngwe kommit på ett sätt att bli rika på också men jag får se om det funkar först..

Den här veckan i skolan blir väldigt chill!
Måndag: Historia och idrott på Rosenlundsbadet. Fast kan ju inte vara med på det men ska kolla på ^^
Tisdag: Spanska muntliga kanske, klassråd och sen hålla ett kort föredrag om nåt på ABC Latin kursen.
Onsdag: vanlig dag
Torsdag + Fredag: LEDIGA! :D Kommer antagligen dra till Göteborg nån av dagarna! Sen på fredag ska jag hem till Nina :)

Nu ska jag försöka att vara lite duktig och plugga, fast kommer säkert inte hända men..
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0