och så var det måndag igen..

Skolan. suck. Efter en lång och skönt helg så måste man tillbaka. Idag var ändå en chill dag trots min grubblingar på vad våran lärarstudent heter, ingen vet! Mysko.
På idrotten skulle vi springa runt Munksjön men eftersom jag har lite av min hosta kvar från min förkylning så fick jag gå runt med Yngwe, Jonas och Pontus istället :) lite lat får man allt vara ibland!

Jag hade en trevlig långhelg iallafall! På lördagen va det grillning i Bankeryd som gällde, det var såklart mycket trevligt. Tjejerna vann på kubb :P

I helgen ska min lilla lillasyster konfimera sig! Hela helgen kommer kretsa runt det. På fredagen måste jag gå på en middag med alla konfirmander sen på lördag kommer pappa, styvmamma och min älskade lillebror ner från Falun för att vara med på konfirmationen på söndag :) Blir mycket att göra i helgen + att jag måste skriva en uppsats.. jaja får se hur det går :P

Är sjukt taggad på nästa helg! Rix Fm festival på lördagen så det kommer bli awesome! :D
Nu ska jag plugga inför nationella muntliga provet i spanska, kommer ju gå åt skogen! haha

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Jessica :)

Rix Fm kommer bli suverän! :) Hoppas spanska muntliga går bra, you will kick ass ;)

2010-05-17 @ 20:26:14
URL: http://jessicakajsaottozon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0