Nu ska jag börja blogga!

Känner för att börja blogga. Man kan skriva av sig, rätt skönt. Jag läser några blogga själv varje dag och även om det står om allt och inget i dom så är det ändå kul att läsa :) Så nu ska jag också göra ett försök till att blogga.

Just nu är livet jobbigt pga en förkylning. Jag verkligen HATAR förkylningar men sen tyckte universum att det skulle vara kul att ge mig lite feber också..! Så jag kan inte ens gå till skolan nu utan är fast hemma hela dagarna. Jag längtar tills jag är frisk och kan gå till skolan igen, ja jag vill till skolan.

De senaste ca 6 veckorna har varit dom bästa på hela året! Har fått nya underbara vänner, fått tillbaka gamla underbara vänner och har haft det allmänt kul :) Varje helg har varit så sjukt rolig!
Det här bli kanske den första helgen sen dess som jag kanske inte får göra något för att jag är sjuk.. Är så sjukt rastlös för tillfället. Men underbara kompisar som man har så får man lite då och då lite trevliga sms, vilket hjälper :)

Jag längtar efter sommarlov något så fruktansvärt! Är sååå trött på alla nationella prov och alla inlämningsarbeten och alla lärare som bara fortsätter att släng till oss läxor och arbeten hit och dit. *suck*

Nu har jag skrivit mitt första blogginlägg, känns bra.
Ha det bra, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Jessica, your dancepartner (blame it on the boogie) ;)

Här har du en trogen bloggläsare! Krya på dig kompis! :)



//jessica

2010-05-06 @ 17:12:37
URL: http://http://jessicakajsaottozon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0