Känns oerhört bra!

Helgen blev oerhört lyckad! Hade en riktigt kul kväll igår trots några små irriterande saker. Tack alla som var med och gjorde kvällen awesome! :D

På Rix Fm var man på allmänt bra humör och hyper. Fick lite blickar på sig men har man kul så har man x) Jessi och jag lyckades än en gång matcha våra moves och Yngwe och Robin var helt galna! haha
Runt 10 mötte vi upp resten och drog upp till en fest. Ivarsson var lika snygg som alltid.
Vid 1 gick vi ner till stan från bymarken. Klumpig som jag är så vrickade jag foten på vägen.. 
Jag fick gå hem från bussen kl 3 på natten också.

Snabb beskrivning av kvällen, jag orkar inte skriva allt :P

Ser fram emot veckan som kommer! Nina & Becca kommer hem efter 1 månad på Kreta och dom är väldigt efterlängtade! Har lite planer för helgen också så det blir en bra vecka ;)

Nu ska jag äta så mycket jordgubbar jag bara kan. Mamma sa "ni måste äta upp dom här två paketen med jordgubbar idag annars blir dom dålig" innan hon åkte. Det behöver hon inte ens säga! :P Jordgubbar är livet ♥

Nu ska jag slappa lite innan jag ska in till stan. Ciao :*

Kommentarer
Postat av: I

Du är inte så dålig du heller ryan ;)

2010-05-30 @ 16:13:59
URL: http://justninaivarsson.devote.se
Postat av: Boogie woogie

Helgen var suverän! Vi får starta en " Michas och Jessicas boogie woogie moves skola" ;) Men tagga helgen, det kommer vara riktigt nice! :)

2010-05-30 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0