snälla ge mig inte mer läxor! snälla snälla snälla

Denna enorma press lärarna lägger på oss denna veckan! Helt otroligt! Försöker verkligen komma på så många uppgifter dom bara kan innan dom ska sätta betygen och bara för att vi ska ha något att göra. Varför inte bara låter oss chilla och ha kul för en gångs skull? Fattar inte. Dom klagar själva över att det är så jobbigt dom sista veckorna :P jaja.. Ett mysterium hur dom tänker.
Jag har så sjukt mycket denna veckan! Vi har dessutom fått i läxa att lösa Palestina och Israel konflikten. VI. Politiker kan inte ens lösa den och vår lärare tror att vi skulle kunna lyckas komma på hur man ska göra. Önsketänkande.  
Det är inte lång tid kvar till sommarlovet nu! Fast det känns som om veckorna bara går saktare och saktare ju närmare man kommer. Frustrerande :P Nästa vecka kommer jag vara helt hyper av längtan till lovet men på fredagen kommer jag inte vilja sluta, kommer gråta floder! Vattenfast mascara som gäller :P Jag missar ju allt kul på kvällen också! Inte så kul det men ska upp till min bror i Falun som tar studenten och det vill jag inte missa ;)

Kan forfarande inte bestämma mig om jag ska åka till Polen i sommar eller inte.. Jag kommer vara borta mellan den 10 juli - 25 juli i Turkiet och sen ska jag tydligen på Polen den 6:e augusti.. kommer vara borta alldeles för mycket känns det som! Känns frestande att vara hemma själv en vecka i sommar faktiskt (a)

Kommentarer
Postat av: Dancing queen twin ;)

Ja, jag håller med! Hoppas ni är lite smartare än politikerna då ;) Men helgen kommer vara fin så tagga till den! :) Min åsikt om polen resan lyder...polen är mycket sevärt och inte så som man tänker det , så ett lätt värt resmål! Men va sjutton, du ska vara hemma själv. Jag kan ge dig en guide i polen någon gång ;) Ja, du kanske förstår vilken sida jag står på ^^ Föresten, du är bra Micha! Är glad över att vi har blivit så pass bra kompisar :) Nu blev jag lite känslomässig...hahaha. Ska sluta skriva nu xD

2010-05-31 @ 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0